2014. november 8., szombat

Az én stílusom...

Imádom az antik bútorokat, persze felújítva. Leginkább barna színűek eredetileg, így krém színűre lefestve, áthuzatva a régi időkbe repítenek vissza. Repülnék is vissza, olyan sok minden érdekel, milyen volt akkor az élet. Na, de vissza a lakberendezéshez. Kerek támlájú székeket találtam a neten, le is csaptam rájuk, még át kell őket huzatni. Bár a kanapé gyönyörű, a fetrengeni szeretőknek nem igazán ajánlott, mert ezek szalonbútorok. A szalonbútorokban pedig az ember nem fetrengett, hanem egyenes derékkal ült, és kávézgatott. Arra jó volt. Így minden napi használatra, TV-zésre nem igazán megfelelő, de szerencsére a modernebb dolgokat már keverik az antikkal, így egy fehér bőr ülőgarnítúrát is el tudok képzelni a helyére. A fal szürkére van festve, de a fény miatt helyenként világoskéknek hat. Ez a krémszínnel kombinálva, igazán kellemes hatást nyújt.

Az előszoba és a nappali közé tett függöny nagyon mutatós. A kandallónak pedig egy házban helye van. Még ha nem is használják, egy nappalit nagyon feldob a látványa.
A konyhában kifejezetten tetszik a sűlyesztett kamra. És a konyhasziget is nagyon jó. Többször megfigyeltem már, hogy a bútorokat a konyhában is keverik. A sziget sem a konyhabútor antik stílusát kapta, hanem valami egész más. Mégis az összhatást kell nézni, és talán nem is mindenkinek tűnt volna fel, ha nem említem meg.
Istenem, ez a bal oldalon található szekrény milyen csodás! Vétek így eldugni! A lépcső és a mogyoró színű parketta is kitűnő választás. Hát, lehet, hogy többen vagyunk úgy, hogy ide szívesen beköltöznénk. Nemde?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése