2012. április 29., vasárnap

Faláda és raklap a lakberendezésben

Mostanában meg vagyok őrülve a faládás és raklapos lakberendezési megoldásokért. Annyi ötletet találtam, hogy alig várom, hogy megvalósítsam. A lakás bármely szegletébe lehet tenni, lefestve vagy natúron, elképesztő, mikre lehet használni. És ráadásul szinte semmi pénzbe nem kerül.
Nem vagyok benne biztos, hogy mindenkinek tetszik, (nem is kell), de azoknak, akik kevés pénzből próbálják a lakberendezést megoldani, akár szükség megoldásként is kiváló. Hozzáteszem a norvég lakberendezésben viszont állandó darabnak tekintik őket.

Shelves from recycling






diy shelf on wheels by adriana

Christmas Mantel 2011 015




 

Van egy ágyam, aminek nincs fejtámlája. Nem azért mert nem akartam, hanem mert valami különleges és egyszerű megoldást kerestem. Talán meg is találtam:


Nagyon tetszik, hogy ülőalkalmatosság is lehet. Persze nem tudom, hogy mennyire lehet kényelmes, minden esetre az erkélyre szuper hatalmas párnákkal. Ha viszont gyerek ágyként is elkészítették, akkor muszáj kényelmesnek lennie.
design squish blog
Konyhába sem utolsó. Gondolom van egy üveg lap vagy valami hasonló a tetején.

kitchen island from pallets by melva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése